افزونه Follow Up Email - آموزش کار با Follow Up Email

افزونه Follow Up Email – آموزش کار با Follow Up Email

افزونه ایمیل را دنبال کنید

افزونه بازاریابی ایمیل Follow Up از ویرایشگر وردپرس برای ایجاد ایمیل استفاده می کند، به این معنی که برای ایجاد ایمیل نیازی به یادگیری چیز جدیدی ندارید. اگر می دانید چگونه در وردپرس پست ایجاد کنید، می توانید ایمیل بنویسید.

افزونه بازاریابی ایمیلی پیگیری، با ایجاد کمپین های پیچیده بر اساس علایق کاربران فروشگاه یا مدرسه شما، سوابق خرید کاربران (در سایت های فروشگاهی) و دوره های آموزشی (در سایت های آموزشی)، مشتریان و دانش آموزان شما را با محتوا بسیار موثر هدف قرار می دهد. می تواند انجام دهد. وب سایت شما باعث جذب و در نهایت افزایش خرید آنها می شود و نیازی به استفاده از کانال های بازاریابی مختلف نخواهید داشت.

در این سری از آموزش های رایگان طراحی سایت، افزونه Follow Up Email را آموزش می دهیم.

ویژگی های ارائه شده توسط افزونه ردیابی ایمیل:

ارسال ایمیل و UI برای مشتریان و مخاطبان شما
ردیابی اثربخشی ایمیل های خود (باز کردن، کلیک، ارسال و غیره)
فرآیند ارتباطات بازاریابی خود را خودکار کنید و منجر به رشد فروش خودکار شود
ارزش مشتری را دنبال کنید تا آگاهی مشتریان خود را افزایش دهید
از دانش آموزان خود در پیشرفت و ارتباط بهتر با به روز رسانی دوره حمایت کنید
ایجاد یادآوری برای اطمینان از اینکه انواع روش های ارتباط با مشتری را فراموش نمی کنید
بازاریابی ایمیلی خود را بدون پرداخت هزینه های گزاف ماهانه بهینه کنید
لیست های ایمیل را برای نمایش کامل 360 درجه از بازاریابی ایمیلی خود ایجاد و مدیریت کنید
قالب‌های ایمیل را برای هر کمپین (و حتی هر ایمیل) سفارشی کنید تا مطمئن شوید که ایمیل‌ها در هر دستگاهی بهترین ظاهر را دارند
ایمیل را با متغیرها و برچسب های سفارشی شخصی سازی کنید
سیستم ایمیل WooCommerce را ارتقا دهید و آن را با پنل بازاریابی خود ادغام کنید

آموزش عملی با ایمیل های بعدی

پس از خرید افزونه، فایلی در اختیار شما قرار می گیرد که شامل فایل راهنما و پوشه ای به نام افزونه می باشد. در فایل راهنما توضیحاتی در مورد نصب اولیه افزونه ردیابی ایمیل در وردپرس آمده است که می توانید مطالعه کنید. اما در پوشه افزونه دقیقاً فایل افزونه را پیدا خواهید کرد. آن را مانند هر افزونه دیگری که نصب کرده اید در مسیر افزونه ها نصب کنید و سپس آن را فعال کنید. پس از فعال سازی با گزینه ای به نام Tracking Process مواجه می شویم. این بخشی است که فرآیند ردیابی ایمیل در وردپرس را فعال می کند.

همانطور که می بینید آنقدر زیر منوها دارد که در اینجا هر قسمت را جداگانه بررسی می کنیم.

تنظیم

بخش تنظیمات دارای 5 تب مختلف است. در اینجا می خواهیم هر قسمت را جداگانه بررسی کنیم.

تنظیمات عمومی

مجوزها: با کمک این بخش می توانید تعیین کنید چه کسانی به مدیریت ردیابی ایمیل در وردپرس دسترسی دارند.

خلاصه روزانه ایمیل: با تنظیم این قسمت می توانید خلاصه ای از ایمیل های ارسالی را دریافت کنید.

تنظیمات ایمیل: در این قسمت می توانید حالت پیش فرض را تغییر دهید. ایمیل باید تحت چه عنوانی و برای چه کسی ارسال شود یا ایمیل به آدرس دیگری ارسال شود.

تنظیمات بازگشت: ایمیل ها می توانند به دلایل مختلف باز شوند. بنابراین باید ایمیلی باشد که می دانید این ایمیل ها کجا ارسال شده اند، اطلاعات مربوطه را از این قسمت تکمیل کنید. افزونه ایمیل را دنبال کنید

زمان ارسال ایمیل شخصی: اگر می خواهید ایمیل های خود را به صورت حضوری ارسال کنید، باید برنامه زمانی مشخصی داشته باشید تا هاست مسدود نشود. برای این منظور از اینجا این زمان بندی را مشخص کنید.

DKIM و SPF

این بخش در واقع در مورد امضای یک فهرست برای سازمان شما است. اگر این بند را رعایت کنید، مشتری حتما آن را بررسی می کند و مشخص یا ناشناخته بودن آن را مشخص می کند. اگر با آن آشنا باشد می پذیرد و در غیر این صورت رد می کند. برای نمایش گزینه های مربوطه کافی است گزینه «Enable DKIM» را علامت بزنید.

چارچوب سیاست فرستنده (SPF): اگر این گزینه را فعال کنید، در واقع نوعی تأیید را فعال می کنید. زیرا این رکورد بررسی می کند که ایمیل ارسال شده معتبر است یا خیر. یا از یک سرور معتبر ارسال شده است یا خیر. برای این منظور می توانید گزینه فعال کردن SPF برای نمایش اطلاعات آن را تیک بزنید.

مشتریان

از این بخش می توانید مشتریان را مدیریت کنید.

آپلود CSV از طریق ایمیل: از این قسمت می توانید یک فایل اکسل که شامل آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی است را بارگذاری کنید.

نقطه پایان صفحه: از این بخش می توانید تنظیمات اشتراک را تنظیم کنید. اینها تنها برچسب هایی هستند که می توانید هر طور که می خواهید نام گذاری کنید.

تنظیمات برگزیده لیست ایمیل: با کمک این گزینه می توانید به مشتریان خود امکان مدیریت لیست ایمیل را بدهید. برای این منظور این گزینه را علامت بزنید.

صورتحساب مشترک: با فعال کردن این بخش به مشترکین خود اجازه می‌دهید تا در صورت‌حساب در خبرنامه عضو شوند.افزونه ایمیل را دنبال کنید

ابزار

پشتیبان گیری بازیابی: با کمک این ابزار می توانید از ایمیل ها بک آپ بگیرید یا حتی در صورت نیاز آن ها را بازیابی کنید.

تمامی گزینه های این قسمت مربوط به عملیات پشتیبان گیری و واردات می باشد که می توانید به روش های مختلف انجام دهید.

گزینه های اضافی

در این قسمت تنظیمات مربوط به سبک قالب ایمیل ووکامرس وجود دارد که می توان آن را از حالت پیش فرض حذف کرد. اگر می خواهید این اتفاق بیفتد، باید گزینه مربوطه را تیک بزنید.

تنظیمات سبد خرید رها شده: تنظیمات این قسمت را کامل کنید. گاهی اوقات مشتری محصولی را انتخاب می کند اما آن را در سبد خرید می گذارد، بنابراین بد نیست از ردیابی ایمیل در وردپرس استفاده کند.

کلید دسترسی به برنامه توییتر: در این بخش می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کلید دسترسی توییتر را نیز بررسی و تنظیم کنید.

پست الکترونیک

در این بخش، باید انواع ایمیل هایی را که تصمیم دارید برای مشتریان یا کاربران خود ارسال کنید، تنظیم کنید. در حال حاضر این بخش خالی است و باید آن را ایجاد کنید. به عنوان مثال، ما با هم ایمیل های بعدی ایجاد می کنیم. برای این منظور روی دکمه آبی رنگ بالای صفحه با عنوان «ایجاد فرآیند ردیابی جدید» کلیک کنید.

در مرحله اول یک نام برای ایمیل خود در نظر بگیرید سپس یک پیام کوتاه وارد کنید و اکنون می توانید برای آن توضیحات وارد کنید. در سمت راست، نوع پیگیری ایمیل در وردپرس را مشخص کنید. همانطور که می بینید، می توانید یکی از انواع مشخص شده را برای خود تعریف کنید.افزونه ایمیل را دنبال کنید

جزئیات پیگیری

در اینجا تب های مختلفی وجود دارد که با کمک آنها می توانیم تنظیمات را اعمال کنیم. هر برگه را بررسی می کنیم.

راه اندازی: در اینجا ما تعیین می کنیم که این ایمیل در طول فرآیند خرید چه زمانی و کجا برای مشتری ارسال شود.

Settings: در این قسمت می توانید تنظیمات را مشخص کنید. به عنوان مثال، مشتری شما چگونه و از چه طریق ایمیل دریافت می کند.

کوپن ها: اگر کوپن تخفیف برای مشتریان خود دارید، حتما از این قسمت آن را فعال کنید.

From: در اینجا می‌توانید تعیین کنید که ایمیل‌ها از کجا ارسال شوند یا به کدام یک کپی ایمیل ارسال شوند.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل: اگر می خواهید آمار را از طریق گوگل ردیابی کنید، نگران نباشید! زیرا در اینجا می توانید تنظیمات را انجام دهید و لینک پیگیری آن را وارد کنید.

پویش

در اینجا باید عنوانی را برای کمپین خود مشخص کنید. البته این کمپین ها را می توان از اینجا و همچنین از قسمت Campaigns لینک کرد که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال تست

اگر می خواهید ایمیل مورد نظر را تست کنید، می توانید از این قسمت ایمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال ایمیل آزمایشی کلیک کنید. ایمیل ارسال شده به مشتریان در همان صفحه با ایمیل بعدی در وردپرس به فرمتی که انتخاب می کنید بستگی دارد:

پویش

اگر به خاطر داشته باشید، در قسمت افزودن پیگیری ایمیل در وردپرس، قسمتی را در مورد افزودن کمپین دیدیم که در آن ایمیل تشکر اضافه کردیم. هر چیزی که به عنوان نام کمپین در ایمیل فکر می کنید در اینجا اضافه می شود. از اینجا می توانید هر چیزی را که می خواهید اضافه کنید.

آنچه در تصویر بالا مشاهده می کنید همگی کمپین هایی هستند که برای اهداف مختلف ایجاد و استفاده شده اند. افزونه ایمیل را دنبال کنید

توئیت جدید

از این بخش می توانید توییت اضافه کنید. عملکرد آن بسیار شبیه به افزودن یک ایمیل جدید است و برای آن نیز باید تنظیماتی را انجام دهید.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، پیامی که ما برای توییتر تنظیم کردیم به صورت خودکار در توییتر منتشر می شود.

گزارش ها

هر چیزی که انتظار دارید در فرآیند ردیابی ایمیل در وردپرس انجام دهید را می توانید در اینجا پیدا کنید. در واقع می توانید نتایج عملکرد خود را از قسمت گزارش ها مشاهده و تحلیل کنید.

مشتریان

در قسمت مشتریان می توانید اطلاعات مربوط به هر مشتری که از شما خرید می کند و از طریق ایمیل به فروشگاه شما می رسد را مشاهده کنید.

کوپن

در صورت تعریف کوپن تخفیف در این قسمت قابل مشاهده و ویرایش است. گاهی اوقات لازم است برای تخفیف های ویژه برای کاربران ایمیل ارسال شود. پس ابتدا کوپن تخفیف خود را از این قسمت تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال ایمیل کنید.

ایمیل برنامه ریزی شده

اگر ایمیل هایی را برای ارسال به مشتریان خود برنامه ریزی کرده اید، می توانید آنها را از این قسمت مشاهده کنید.

لیست پستی

این بخش از سه بخش مجزا تشکیل شده است.

مشتریان

در این بخش می توانید افراد را مشترک کنید. می توانید با وارد کردن اطلاعات آنها به روش های ذکر شده این کار را انجام دهید.

لیست ها

شما می توانید مشتریان خود را در لیست های خاصی دسته بندی کنید. این امر نظم و سرعت عمل بهتری را در عملیات پیگیری ایمیل در وردپرس فراهم می کند.

راه های جلوگیری از دریافت ایمیل

اگر برخی از افراد در لیست ایمیل شما نیستند و ایمیلی برای آنها ارسال نمی شود، می توانید آدرس ایمیل را در این قسمت وارد کنید. در واقع نوعی مسدودسازی در نظر گرفته می شود.افزونه ایمیل را دنبال کنید

قالب ها

این افزونه از سه فرمت مختلف برای ردیابی ایمیل ها در وردپرس استفاده می کند. هر سه فرمت در اینجا فعال هستند و می توانید آن را بررسی کنید. اگر در ویرایش قالب ها مسلط هستید، می توانید آنها را از این قسمت تغییر دهید.