منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • افزونه Nir Web در وردپرس – ویژگی های افزونه Nir Web Support

افزونه Nir Web در وردپرس – ویژگی های افزونه Nir Web Support

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
افزونه Nir Web در وردپرس - ویژگی های افزونه Nir Web Support

افزونه Nir Web در وردپرس

افزونه Nir Web با بیش از 100000 نصب فعال، بهترین افزونه بلیط پشتیبانی رایگان در وردپرس و ووکامرس محسوب می شود.

این افزونه به شما کمک می کند تا سیستم فروش بلیط را به صورت رایگان در سایت وردپرس خود راه اندازی کنید و با مشتریان و کاربران وب سایت تعامل بیشتری داشته باشید.

در این سری از آموزش های رایگان طراحی سایت به آموزش افزونه نیر وب در وردپرس می پردازیم.

ویژگی های برنامه افزودنی پشتیبانی وب Nir

امکان ارسال بلیط به صورت نامحدود
ایجاد بخش نامحدود
امکان اضافه کردن بک آپ نامحدود
امکان افزودن پاسخ های آماده نامحدود
امکان ارسال تیکت به کاربر از مدیریت
امکان مشاهده بلیط های مربوط به هر بخش با همکاری ویژه
حامیان می توانند از طریق ایمیل از بلیط های جدید مطلع شوند
امکان اطلاع کاربر از پاسخ تیکت از طریق ایمیل

آموزش راه اندازی سیستم فروش بلیط رایگان پلاگین نیر وب

پس از نصب و فعال سازی افزونه گزینه جدیدی به نام تعداد بلیط به منوی پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که دارای بخش های مختلفی است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

آموزش راه اندازی سیستم بلیط

تعداد بلیط

تب اول همه بلیط های ارسال شده، جدید، در انتظار، پاسخ داده شده و تعداد آنها را نمایش می دهد. از میان بلیط های موجود می توانید بلیط مورد نظر خود را جستجو کرده یا آن ها را حذف کنید.قرار دادن

Neer web تعداد بلیط

بلیط بفرست

عنوان بعدی “ارسال بلیط” نام دارد و با کلیک بر روی آن صفحه ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود.

بلیط بفرست

در این قسمت لازم است اطلاعات موجود از قبیل نوع گیرنده (کاربر یا پشتیبان)، گیرنده، موضوع تیکت، انتخاب دپارتمان مورد نظر و اولویت آن (کم، معمولی، مورد نیاز) تکمیل شود. در کادر پیام می توانید متن پیام خود را وارد کنید و در نهایت در صورت تمایل به ارسال تصویر می توانید از فایل پیوست استفاده کنید.

از قسمت “وضعیت” در سمت چپ صفحه، می توانید وضعیت بلیط (جدید، در دست بررسی، پاسخ داده شده، بسته) را انتخاب یا تغییر دهید. همچنین برای فعال سازی اعلان هشدار به کاربر، کافیست گزینه «ارسال ایمیل به کاربر» را بزنید. پس از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه “ارسال بلیط” کلیک کنید.پلاگین وب nir

بخش

در بخش بخش ها می توانید تمام بخش های موجود را مشاهده کنید یا یک بخش جدید ایجاد کنید. برای ایجاد یک دپارتمان جدید کافی است یک نام برای دپارتمان در نظر بگیرید و یکی از حامیان سایت را از قسمت پشتیبانی انتخاب کنید و روی دکمه “افزودن بخش” کلیک کنید.

بخش

پاسخ آماده

با استفاده از پاسخ های آماده و از پیش تعریف شده، می توانید به سوالات متداول و تکراری سریعتر پاسخ دهید و با پرهیز از نوشتن مکرر پاسخ ها، در وقت خود صرفه جویی کنید. در این سربرگ تمامی پاسخ های آماده اضافه شده را مشاهده می کنید، برای افزودن پاسخ آماده شده جدید کافیست بر روی دکمه “جواب جدید” کلیک کرده و پاسخ مورد نظر خود را وارد کنید.شماره افزونه

پاسخ آمادهyer web

متداول ترین سوالات

به احتمال زیاد قسمت پرسش و پاسخ را در سایت های مختلف دیده اید و در بیشتر موارد پیش آمده است که می توانید از پرسش و پاسخ سوال و مشکل خود را دریابید و مشکل خود را حل کنید.

سوالات متداول سوالاتی هستند که اغلب و بسیار شبیه به آن هستند که بسیاری از کاربران می پرسند، بنابراین می توانید بخشی از سایت فروش بلیط را به سوالات متداول اختصاص دهید تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، به پشتیبانی و عدم نیاز متخصص به ارسال بلیط های کاربر کمک کنید. بدون آسان تر و سریع تر. مشکل و سوال خود را پیدا کنید.

این سربرگ برای افزودن سوالات متداول است که با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه زیر می شوید که باید سوال مورد نظر خود را در کادر “سوال” وارد کنید و برای افزودن پاسخ مربوطه در قسمت “پاسخ ها” کلیک کنید. باید وارد شود برای سوالات متداول روی دکمه “افزودن سوال” کلیک کنید.پلاگین وب nir

متداول ترین سوالات

چیدمان

این بخش به تنظیمات پیکربندی افزونه می پردازد که خود دارای سه هدر مختلف است:

تنظیمات عمومی: این هدر شامل تنظیمات کلی مانند انتخاب و محل نمایش آیکون و فرمت ارسال ایمیل به مدیریت می باشد که در صورت تمایل می توانید این فرمت را تغییر دهید.

چیدمان

User Uploaded Files: در این قسمت لیست فایل های آپلود شده توسط کاربر نمایش داده می شود.

چیدمان

پشتیبانی: آخرین هدر مربوط به پیکربندی و تنظیمات پشتیبانی، با زیر شاخه های ایمیل، بلیط و فایل است. در این قسمت اگر می‌خواهید نوتیفیکیشن به پشتیبانی و کاربر را فعال کنید، می‌توانید گزینه «ارسال ایمیل پشتیبانی» و «ارسال ایمیل به کاربر» را انتخاب کنید.

پیکربندی پلاگین وب Neer

در قسمت «بلیت» می‌توانید با فعال کردن گزینه «انتخاب محصول الزامی است» و همچنین وارد کردن متن بالای بلیط ارسالی به دلخواه، انتخاب محصول را اجباری کنید.

پیکربندی پلاگین وب Neer

تب “File” همچنین به شما امکان می دهد اندازه فایل آپلود شده را بر حسب مگابایت و پسوندهای مجاز تصویر را انتخاب کنید.بیش از اندازه

پیکربندی پلاگین وب Neerبدون وب

پس از اعمال تغییرات لازم است تنظیمات را ذخیره کنید.

پس از ارسال تیکت توسط کاربر، بلیط های دریافتی به صورت زیر نمایش داده می شوند:

پیکربندی پلاگین وب Neer

راه اندازی سامانه فروش بلیت رایگان

سیستم فروش بلیط به کسب و کار شما کمک می کند تا فعالیت های خود را با موفقیت ادامه دهد و با افزایش تعامل با مشتریان خود، مشتریان بیشتری را جذب کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس مانند هر وب سایت دیگری این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از سیستم فروش بلیط مناسب استفاده کنید. و از حرفه ای برای پاسخگویی سریع به مشتریان استفاده کنید.