ایجاد صفحه فرود

ایجاد صفحه فرود

صفحه فرود

در این مقاله نحوه ایجاد یک صفحه فرود را توضیح خواهیم داد که با استفاده از نکات کلیدی در طراحی این صفحه از جمله عکس ها، کلیپ ها، علائم و موارد زیبا و جذاب برای جلب توجه شما پول درآورد و به اهداف خاصی برسید. متن و اعتماد کاربران آهنگ می تواند به شما کمک کند.

در این مقاله چه خواندید:

مقدمه و تعریف


یکی از ابزارهای اصلی و پرکاربرد در بازاریابی اینترنتی، استفاده از صفحات فرود است، ابزاری که برای رسیدن به اهداف مشخص استفاده می شود و گاهی اوقات صفحه هدف نیز نامیده می شود.

ابزارهایی به صورت آنلاین (و حتی آفلاین) برای تولید و طراحی آنها وجود دارد. و افزونه

ابزار:

ابزارهای زیادی در وب برای طراحی صفحات لاگین چه ایرانی و چه خارجی وجود دارد. بسیاری از آنها رایگان هستند و برخی از آنها را می توان به صورت آفلاین نیز استفاده کرد. در اینجا چند نمونه برای شما آورده شده است:

لندیک (landik.ir)
لاندین (app.landin.ir)
وبزی (webzi.ir/landing-page-builder)
Mobirise (mobirise.com)
صفحات اصلی (lp.leadpages.com)
Unbounce (unbounce.com)
و…

پلاگین ها:
Layer Popup (Layer Popup
المنتور
سازنده بیش از حد
آهنگساز بصری
و…


مکان هایی برای جذب کاربران به صفحه فرود


فقط صفحات سایت
بنرهای تبلیغاتی سایر سایت ها
شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)
بازاریابی ایمیلی

با استفاده از صفحه فرود به چه اهدافی می توان دست یافت؟

دریافت اطلاعات از کاربر
ایجاد ترافیک برای یک صفحه خاص
فروش محصولات
افزایش آگاهی از خدمات و خرید
هدایت بینندگان برای ثبت نام و خرید
جذب مشتریان بالقوه
افزایش نرخ تبدیل

استفاده از صفحات فرود در تجارت چیست؟


معرفی محصول
کمپین دیجیتال مارکتینگ
خدمات آموزشی
برنامه ریزی
خدمات مسافرتی و گردشگری
همچنین می توان از آن برای اهداف خیریه استفاده کرد.

به طور معمول، طراحی وب سایت و سبک کلی وب سایت با یک صفحه فرود داغ متفاوت است، صفحه فرود جدا از صفحات اصلی سایت طراحی می شود، صفحه فرود یک صفحه منحصر به فرد خارج از ساختار کلی وب سایت است. . ، به همین دلیل طراحی کلی سایت در آنها گنجانده نشده است.
کاربر از گوگل وارد سایت نمی شود، با کلیک بر روی بنر، از طریق ایمیل یا شبکه اجتماعی به صفحه ورود ما ارسال می شود. بنابراین، مسلماً اگر کاربر طراحی و ساخت یک صفحه فرود را دوست داشته باشد، بیشتر تشویق می شود تا اطلاعات آن صفحه را مطالعه کند و تصمیم بگیرد که در سایت بماند و به مکان های دیگر برود.
هر جامعه هدف به سبک طراحی خاص خود نیاز دارد. شما باید جامعه و مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید با طراحی مناسب آن گروه پیام خود را به مخاطب برسانید. در این زمینه ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل گوگل و فیسبوک می تواند کمک کننده باشد.
نکته:
در گوگل آنالیتیکس، صفحه فرود به معنای هر صفحه از سایتی است که کاربر از آن وارد سایت ما می شود، یعنی هر صفحه ای که جلسه کاربر از آنجا شروع می شود، توسط گوگل آنالیتیکس صفحه فرود نامیده می شود.

انواع صفحات فرود

صفحه انتخابی صفحه فرود


همانطور که گفته شد، صفحه فرود اساساً شامل هیچ بخش از سایت مانند هدر، پاورقی و نوار کناری پیش فرض نیست.
کاربران از طریق تبلیغات، بنرهای سایت های دیگر، موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و … و یا با استفاده از لینک های مگنت به یک صفحه یا لندینگ پیج هدف هدایت می شوند و با پیشنهاد جذابی مواجه می شوند.
صفحات فرود انتخابی که به اختصار آنها را نیز می گویند، نوعی صفحه فرود هستند، با این تفاوت که ممکن است در زمان طراحی شامل بخش های سایت مانند هدر، پاورقی و سایدبار باشند. نکته مهم این است که این صفحات با هدف تبدیل کاربران به مشتری طراحی شده اند و بعدا با بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی می توان از آنها در کمپین های مختلف ایمیل مارکتینگ استفاده کرد.

از طریق صفحه فرود کلیک کنید


صفحات فرود کلیکی برای هدایت کاربر به صفحه دیگری در هنگام کلیک استفاده می شوند، هدف از این نوع صفحات ترغیب بازدیدکننده به کلیک بر روی یک لینک خاص و سپس هدایت او به صفحه دیگر است. و اصولاً برای افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری استفاده می شود. از طریق صفحه فرود کلیک می توان برای توصیف یک محصول با جزئیات کافی استفاده کرد
بنابراین طراحی شده، به عنوان یک انگیزه برای بازدیدکنندگان عمل می کند و آنها را به تصمیم خرید نزدیکتر می کند.

صفحه فرود نسل سرب

صفحات فرود تولید لید برای جمع آوری اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل بازدید کننده استفاده می شود. تنها هدف از طراحی این نوع صفحات فرود جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان است و آنها اطلاعات خود را در فرم در صفحه فرود وارد می کنند. بنابراین، صفحات تولید سرنخ اغلب دارای فرمی هستند که در آن توضیحاتی در مورد خدمات و آنچه می خواهید در ازای ارسال اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان به کاربر به صورت رایگان ارائه دهید. مانند یک کتاب الکترونیکی رایگان یا شرکت در یک وبینار آموزشی رایگان در ازای اطلاعات بازدیدکنندگان.

نکات مهم در طراحی صفحه فرود


بهتر است تا حد امکان ساده باشید و از استفاده از عناصر و جزئیاتی که توجه کاربران را منحرف می کند خودداری کنید.
از منوها و پاورقی ها استفاده نکنید (تقریبا تمام قسمت های سایت مانند سرصفحه ها، پاورقی ها، نوارهای کناری، منوها و غیره را حذف کنید)
(در صورت امکان طراحی منحصر به فرد و متفاوت با سایر قسمت های سایت)
عنوان صفحه نیز باید ساده و روان باشد و مستقیماً به هدف اشاره کند
علاوه بر این، هدف اصلی به طور کامل در عنوان برجسته شده است تا خواننده در هنگام خواندن توضیحات، زمینه ذهنی داشته باشد (عدم احساس اتلاف وقت در مخاطب).
پس زمینه نیز باید سبک باشد و از الگوهای ساده و شلوغ پرهیز شود
از حافظه بصری و افکت های تصویری استفاده کنید و سعی کنید لوگو و علامت تجاری برند مورد نظر را علاوه بر تصاویر جذاب و گویا به مخاطب نشان دهید.
صفحه باید برای موبایل و سایر دستگاه‌ها پاسخگو باشد
یک پیشنهاد ویژه یا یک هدیه ارزشمند داشته باشید
(یک پیشنهاد ویژه مانند کد تخفیف، محصول رایگان، شرکت در دوره و …)
متن صفحه و بنرهای ورودی باید یکسان، پیام ها باید جهت دار، تراز و طراحی یکسان باشند.
یک صفحه برای هر ورودی (با ورودی های مختلف به یک صفحه هدایت نشوید)
بدون پیوند خارجی (عدم هدایت بازدیدکنندگان از صفحه فرود به صفحات دیگر)
ثبت نام، خرید یا کسب اطلاعات باید تا حد امکان ساده و مختصر باشد
از اعداد و ارقام جالب برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید
ویدئو قابل استفاده است
می توانید از نظرات مشتریان و مصرف کنندگان گذشته خدمات سایت استفاده کنید
با توجه به نکات ضروری سئو داخلی، البته همه فاکتورها ضروری و ضروری نیستند.
تاکید بر ایمن نگه داشتن اطلاعات کاربر و عدم ارسال هرزنامه به علاوه امکان لغو اشتراک
و یکی از مهم ترین مؤلفه هایی که نباید فراموش شود (CTA)

چند نمونه


در نهایت، به چند نمونه از صفحات فرود مختلف نگاه می کنیم.
می توانید ببینید که در هر کدام از آنها چند مورد از مواردی که صحبت کردیم مشاهده شده است.

نتیجه

صفحه فرود ویترین وب سایت یا وبلاگ است. بر اساس صفحه فرود، مخاطب در مورد وب سایت، محصول یا برند کلی تصمیم می گیرد و تصمیم می گیرد.
پس باید در طراحی آن و انتخاب کلمات به کار رفته در آن بسیار دقت و وسواس داشت. و استفاده از سئو، پاسخگویی (مناسب برای همه دستگاه ها) و دکمه جذاب Call to Action را در نظر گرفتند.
همچنین استفاده از عکس ها، کلیپ ها، ژست ها و متن های مناسب، زیبا و جذاب برای جلب توجه و اعتماد کاربران.
حواستان باشد که تجربه کاربری می تواند تاثیر خوبی بر سئوی سایت شما داشته باشد، اگر صفحه ای که طراحی کردیم طراحی خوب و موثری باشد می تواند نرخ تعامل کاربران را افزایش دهد. و به این ترتیب زمان در سایت را بهبود می بخشند و تاثیر مثبتی بر سئوی سایت می گذارند.
صفحات فرود برای اهداف تبلیغاتی عالی هستند و ایجاد آنها بسیار آسان است. چه از طریق ابزارهای آنلاین، افزونه ها یا به صورت دستی، آنها نیز طبق شرایط و ضوابط دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند و ممکن است با طراحی کلی و اجزای سایت متفاوت باشند.
در این مقاله سعی شده است نکات مهم در طراحی لندینگ پیج برای گرفتن بهترین نتیجه و بازخورد توضیح داده شود. و راهنمایی برای ساخت یک صفحه فرود زیبا و موثر ارائه دهید.
امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. لطفا اگر تجربه ای در این زمینه دارید همین الان در قسمت نظرات پایین همین صفحه نظر خود را بنویسید و اگر دوستانی دارید که می توانند به این مقاله کمک کنند آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

نام نویسنده: آرش سبحانیان

میانگین امتیاز 5 5. از جانب

از مجموع 1 رای