معرفی 6 افزونه برتر چت آنلاین برای سایت های وردپرس

معرفی 6 افزونه برتر چت آنلاین برای سایت های وردپرس

با دیدن اینکه در انجمن وردپرس این سوال پرسیده شده که بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس کدام افزونه است، تصمیم گرفتم در این مقاله به شما توضیح دهم که چت آنلاین برای چه و برای شما در وردپرس استفاده می شود، چه افزونه هایی برای آنلاین موجود است. چت کردن دوستان می توانید با توجه به نیاز خود یک افزونه مناسب برای سایت خود انتخاب کنید.

در این مقاله چه خواندید:

تاریخچه چت آنلاین و چرایی امکان آن در دنیای وب

چت آنلاین می تواند به هر نوع ارتباطی از طریق اینترنت اشاره کند که انتقال بلادرنگ پیام های متنی را از فرستنده به گیرنده فراهم می کند.
پیام‌های چت معمولاً به اندازه‌ای کوتاه هستند که به سایر شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهند سریع پاسخ دهند، در نتیجه احساسی شبیه به مکالمه ایجاد می‌شود، که چت را از سایر اشکال ارتباط متنی آنلاین مانند انجمن‌های اینترنتی و ایمیل متمایز می‌کند.
چت آنلاین ممکن است شامل ارتباط نقطه به نقطه و همچنین ارتباطات چندرسانه ای از یک فرستنده واحد به گیرنده های متعدد و چت صوتی و تصویری باشد، یا ممکن است یکی از ویژگی های یک سرویس کنفرانس وب باشد.

در یک تعریف دقیق تر، چت آنلاین می تواند در درجه اول هر متن یا ویدیوی مستقیم (وب کم) باشد.
چت رو در رو یا چت گروهی (رسما به عنوان کنفرانس مشترک)
همچنین به عنوان پیام رسان فوری، چت رله اینترنتی (IRC)، چت و احتمالاً با استفاده از ابزارهایی مانند MUD شناخته می شود.
یا سایر بازی های آنلاین
کلمه چت آنلاین از کلمه چت به معنای “مکالمه غیررسمی” گرفته شده است.
چت‌های آنلاین شامل برنامه‌های کاربردی وب هستند که امکان برقراری ارتباط را فراهم می‌کنند، که اغلب به طور مستقیم به آن اشاره می‌شود.
اما در یک محیط چند کاربره، بین کاربران ناشناس است. کنفرانس وب یک سرویس آنلاین تخصصی تر است
که اغلب به عنوان یک سرویس فروخته می شود و بر روی یک وب سرور که توسط فروشنده کنترل می شود میزبانی می شود.

چگونه بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید

قبل از انتخاب یک افزونه چت آنلاین وردپرس، چند سوال از خود بپرسید


افزونه چت آنلاین وردپرس شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟
هدف نهایی شما چیست؟
با پیاده سازی افزونه چت آنلاین در وب سایت خود به چه چیزی می خواهید برسید؟
بودجه شما چقدر است؟

هر افزونه چت وردپرس متفاوت است و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که افزونه چت آنلاین وردپرسی که انتخاب می کنید نیازهای کسب و کار و مشتریان شما را برآورده می کند.

این افزونه می‌تواند ذخیره، مدیریت و پاسخگویی به مکالمات چت زنده را آسان‌تر کند و در عین حال سرعت پشتیبانی شما را افزایش دهد. همچنین باید سازماندهی و شفافیت را به فرآیندهای پشتیبانی شما بیاورد و به هر عامل پشتیبانی درک روشنی از مسئولیت های خود ارائه دهد.

برخی از افزونه های چت آنلاین وردپرس

در ادامه چند نمونه از افزونه های چت آنلاین وردپرس را ارائه می دهیم تا بتوانید با امکانات آن ها آشنا شوید و با توجه به نیاز وب سایت خود انتخاب خوبی داشته باشید.

  • چت زنده
  • Tidio
  • ترد
  • اولارکی
  • taq.to
  • واتس اپ


چت زنده

اول، ما افزونه چت آنلاین وردپرس توسط LiveChat را داریم – در اینجا آن را “LiveChat” می نامیم. این افزونه مشتریان محترم زیادی مانند مک دونالد، ادوبی و پی پال دارد. به این ترتیب، افزونه چت آنلاین برای سازمان های بزرگتر عالی است.
LiveChat همچنین افزونه WooCommerce Live Chat را برای وردپرس توسعه می دهد، بنابراین آنها بدون توجه به نیاز خاص شما، تعدادی راه حل دارند.
LiveChat بسیاری از ویژگی های مفید مانند پاسخ های آماده را ارائه می دهد. شما می توانید به طور خودکار پیام های شخصی شده را برای کاربران ارسال کنید و همچنین فایل هایی را از طریق پنجره چت برای آنها ارسال کنید.

با این حال، بزرگترین نقطه مثبت LiveChat همچنین بزرگترین نقطه ضعف آن است. این یک پلتفرم جامع چت زنده است که تقریباً همه چیزهایی را که برای پشتیبانی از مشتریان خود نیاز دارید، دارد. به این ترتیب، ممکن است برای یک سایت کوچک بیش از حد باشد.

به طور کلی، LiveChat برای مشاغلی که نیاز به پشتیبانی دارند عالی است، به خصوص اگر رویکرد شخصی برای ارائه پشتیبانی شما مهم باشد.
ارزش : LiveChat از 16 دلار در ماه برای هر نماینده شروع می شود. بسته به نیاز شما سطوح مختلفی وجود دارد، اگرچه می‌توانید به سرعت شاهد افزایش سه رقمی هزینه در هر ماه باشید.

Tidio

Tidio شرکتی است که یک پلاگین چت آنلاین با پشتیبانی از بازخورد کاربران ارائه می دهد. این برای صاحبان سایت وردپرس طراحی شده است و همچنین خدمات بازاریابی ایمیلی و چت بات ها را در بسته ادغام می کند.

نصب سریع است و پس از آماده شدن، می توانید چندین پنجره چت را در صفحات مختلف راه اندازی کنید. این افزونه از نزدیک به 200 زبان پشتیبانی می کند و چندین گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند پنجره چت Tidio را با نام تجاری خود مطابقت دهید.

به لطف بازاریابی ایمیلی یکپارچه، می توانید کاربران را پس از خروج از وب سایت خود ردیابی کنید و کانال های پشتیبانی خود را به نقاط ورودی قیف فروش تبدیل کنید. علاوه بر این، چندین ادغام شخص ثالث در دسترس است.

ما معتقدیم که اگر از یک وب سایت وردپرس استفاده می کنید، Tidio رهبر نیازهای چت آنلاین شما خواهد بود. این یک راه حل مدرن با مجموعه ای از ویژگی های متفکرانه است. علاوه بر این، تحقیقات ما نشان می دهد که یکی از به خوبی نگهداری شده ترین افزونه های موجود است.

ارزش: Tidio یک طبقه بندی رایگان ارائه می دهد که ممکن است برای بسیاری از صاحبان سایت کافی باشد. با این حال، سه کلاس دیگر وجود دارد که نیازهای متفاوتی را برآورده می کند. هر کدام حدود 200 تا 225 دلار در سال است که اگر به دنبال راه حل پشتیبانی همه کاره هستید گران می شود.

ترد

Crisp Live Chat یک راه حل کامل بازاریابی و پشتیبانی است. این شرکت مدیر ارتباط با مشتری (CRM)، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. از نظر بصری شبیه Tidio و Sendinblue است. با این حال، برخی از تفاوت های قابل توجه وجود دارد.

به عنوان مثال، Crisp سرویس خود را به عنوان یک راه حل “صندوق ورودی مشترک” قرار می دهد. این بدان معنی است که بدون توجه به کانال پشتیبانی، کاربر از یک مکان مرکزی مدیریت می شود. این به تیم هایی کمک می کند که نیاز به گسترش حمایت بین خود دارند. شما همچنین می توانید یک پایگاه دانش را ادغام کنید تا کاربران بتوانند سوالات خود را حل کنند.

واضح است که Crisp Live Chat حول اتصال کاربران به تیم‌های پشتیبانی و تلاش برای «انسانی کردن» تجربه دیجیتال اغلب عقیم می‌چرخد. به نظر ما، تا حد زیادی به لطف ویژگی های عالی مانند “MagicBrowse” – راهی برای عامل پشتیبانی برای مرور سایت با کاربر، موفق می شود.

به این ترتیب، Crisp برای تیم هایی مناسب است که ترجیح می دهند دست کاربر را بگیرند یا محصولات پیچیده ای را با نیاز ارگانیک به پشتیبانی ارائه دهند.

ارزش : ویژگی های اصلی چت به صورت رایگان در دسترس هستند، اگرچه سطوح برتر ساده تر هستند – 30 تا 35 دلار در ماه یا 130 دلار در ماه بسته به نیاز شما.

اولارکی

اولارک متداول ترین راه حل ذکر شده است و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از بهترین پلاگین‌های چت آنلاین موجود در بازار است و ویژگی‌های مطابقت دارد.

این به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی را که از کاربران خود جمع‌آوری می‌کنید بگیرید و آن را در Olark یا CRM انتخابی خود سازماندهی کنید. همچنین می توانید فرم های “پیش چت” ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا کاربران را واجد شرایط کنید و آنها را به نماینده مناسب اختصاص دهید.

ما به خصوص دوست داریم که چگونه می توانید از بینش متقابل خود برای بهبود خدمات پشتیبانی ما در آینده استفاده کنید. ایجاد یک نمایه کاربری کامل می تواند از پشتیبانی بهتر، فرصت های فروش آینده و موارد دیگر بهره مند شود.

با توجه به آنچه در جعبه وجود دارد، Olark برای تیم هایی که برای تقویت استراتژی فروش خود به تعاملات پشتیبانی متکی هستند، عالی خواهد بود. تیم های کوچکی که به دنبال به حداکثر رساندن حمایت خود هستند یا حتی کسب و کارهای متوسطی که به دنبال افزایش مقیاس هستند، از خدمات Olark قدردانی خواهند کرد.

ارزش : در مقایسه با دیگر ابزارهای برتر در این لیست، Olark یک سرقت نسبی است. برنامه ها از 12 دلار در ماه برای هر نماینده بر اساس یک اشتراک دو ساله شروع می شود. با این حال، سطوح دیگری نیز وجود دارد، از جمله Olark Pro.

واتس اپ

آیا می خواهید به بازدیدکنندگان سایت وردپرس خود اجازه دهید تا در واتس اپ با شما چت کنند؟ اگر چنین است، پس به یکی از بهترین افزونه های واتس اپ برای وردپرس نیاز دارید. این افزونه ها به شما این امکان را می دهند که دکمه WhatsApp Click to Chat را به وردپرس اضافه کنید تا بازدیدکنندگان شما بتوانند از طریق واتس اپ با شما (یا حتی سایر نمایندگان) چت کنند.

برخی فقط یک دکمه اصلی واتس اپ را اضافه می کنند، در حالی که برخی دیگر بسیار دقیق هستند و به شما امکان می دهند تجربه چت آنلاین واقعی را تقلید کنید (حداقل قبل از اینکه افراد را برای پایان دادن به چت به واتس اپ هدایت کنید).
در نهایت، به عنوان یک امتیاز اضافه، افزونه‌ای را نیز اضافه می‌کنم که به شما امکان می‌دهد دکمه اشتراک‌گذاری WhatsApp را به محتوای خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند پست‌های شما را از طریق WhatsApp به اشتراک بگذارند.

بهترین افزونه واتس اپ (با نام مستعار WP Chat App) برای وردپرس، قوی ترین ویجت کلیک به چت است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. این یک ظاهر جدید و اصلی برای هر کاربر WhatsApp ایجاد می کند.

پس از نصب و فعال سازی، این افزونه یک ویجت اختصاصی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما ایجاد می کند تا سلام کنند یا سؤال بپرسند. اطلاعات اکانت واتس اپ خود مانند شماره تلفن، عنوان، نام نمایشی، پوسته سفارشی و غیره را وارد کنید تا یک دکمه چت زنده واتساپ زیبا در گوشه سایت شما ظاهر شود.

با به خاطر سپردن مخاطبین تلفنی مخاطبان خود، می‌توانید بعداً تخفیف‌ها و کوپن‌هایی ارائه دهید که می‌توانند از آن لذت ببرند. هنگامی که زمان انتشار یک داستان، محصول یا رویداد فرا می رسد، می توانید با استفاده از پیام های WhatsApp نیز تأثیر جدی داشته باشید! اکنون به صورت رایگان از آن استفاده کنید!

احتمالات

  • چندین شماره واتساپ
  • نام نماینده، عنوان، نماد و در دسترس بودن
  • GDPR و اعلان‌های زمان پاسخ پشتیبانی می‌شوند
  • پیام های از پیش تعریف شده برای ایجاد مکالمه
  • کدهای کوتاه برای صفحات ووکامرس
  • ابزارک های سفارشی و همه چیز
  • قیمت: 17 دلار

taq.to

آخرین ورودی ما در این لیست از این جهت منحصر به فرد است که چت آنلاین کاملاً رایگان را ارائه می دهد، بدون هیچ تعهدی برای عضویت ممتاز. Tawk.to بر اساس یک مدل کسب و کار “بدون هزینه” ویژگی ها و عملکردهای زیادی را ارائه می دهد.

خبر خوب این است که Tawk.to یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در سراسر جهان است. در حالی که می‌توانید یک خط جاوا اسکریپت را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا همه چیز را جابه‌جا کنید، نصب و استفاده از افزونه وردپرس آسان است. می توانید تعدادی سفارشی سازی انجام دهید و محتوای پنجره چت آنلاین را نیز می توان بومی سازی کرد.

به طور کلی، اگر به آن سطح از ویژگی‌های «همگام‌سازی» در افزونه چت آنلاین خود نیاز دارید، اما بودجه کمی دارید، Tawk.to ایده‌آل خواهد بود. اگر بودجه کمی دارید، اما تیم پشتیبانی برای ارائه خدمات بهتر ندارید، عالی است.

ارزش در حالی که استفاده از Tawk.to کاملا رایگان است، می توانید دو گزینه برتر را در نظر بگیرید: برای حذف پیوند “پاورده شده توسط…” در پایین پنجره چت می توانید ماهیانه 15 دلار بپردازید. علاوه بر این، اگر می خواهید چت های شما توسط نمایندگان Tawk.to پاسخ داده شود، ساعتی 1 دلار برای شما هزینه دارد.

نتیجه

برای استفاده از این مقاله، باید وضعیت کسب و کار خود را در نظر بگیریم. اگر ساعات کاری ما شرکتی و بین 9 تا 5 است و کارشناس فروش یا پشتیبانی فقط در این مواقع پاسخگو است، بهتر است از سیستم چت حرفه ای استفاده کنید و ساعات کاری و در صورت لزوم روزها یا هر ساعت از شب را در نظر بگیرید. . مشتری. پیشنهاد می کنیم از واتس اپ برای پاسخگویی به تماس استفاده کنید تا تماس در گوشی شما پاسخ داده شود و مشترک را از دست ندهید.

بسیار خوب، این اطلاعات زیادی در مورد افزونه های چت آنلاین وردپرس بود! اکنون که بهترین راه حل های رایگان (و پولی) را پوشش داده ایم، امیدواریم انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس برای وب سایت خود آسان تر باشد. به یاد داشته باشید که نیازهای کسب و کار خود و همچنین نیازهای مشتریان خود را در نظر بگیرید. اگر تجربه ای در این زمینه دارید، لطفا در قسمت نظرات پایین همین صفحه برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای دوستانتان مفید است، آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 5 5. از جانب

از مجموع 2 رای