12 نکته طلایی SEO ویدیو (قسمت 1)

12 نکته طلایی SEO ویدیو (قسمت 1)

سئو ویدیو ،سئو ویدیو) یکی از تکنیک های موثری است که این روزها به دلیل جذابیت و رشد ویدئو در فضای آنلاین مورد توجه صاحبان سایت و کارشناسان سئو قرار گرفته است. در واقع استفاده از ابزارها و تکنیک های استاندارد و بدون ریسک برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، افزایش مدت زمان حضور کاربران و سایر پارامترهای مهم برای بهبود سئو سایت ها موضوعی است که روز به روز بر اهمیت آنها افزوده می شود. روز به روز افزایش می دهد. در این مقاله با 12 نکته مهم از پشتیبانی وردپرس با توجه به روند رو به رشد کسب و کار آنلاین آشنا خواهید شد.

  1. ارزش افزوده: همانطور که ممکن است شنیده باشید؛ محتوای شما باید به طور واضح و درست با مخاطبان ارتباط برقرار کند. دقیقاً بخشی از آن است بازاریابی ویدیویی همچنین مربوط به شناخت مخاطب و بازار هدف ویدیو می باشد. در واقع، این بخش به شما یادآوری می کند که باید ارزشی به ویدیوهای خود بیافزایید که کاربران را راضی کند و اطمینان دهد که زمان مناسبی را برای تماشای ویدیوهای شما اختصاص می دهند. هرچه کیفیت ویدیوی شما بهتر باشد، احتمال ایجاد رابطه ایمن با مخاطبانتان بیشتر است.
  2. میزبانی ویدیوها در منطقه شما: اگر در حال ایجاد یک ویدیو برای بهبود رتبه سایت خود هستید، باید ویدیوی خود را در دامنه خود میزبانی کنید تا مطمئن شوید که موتورهای جستجو ترافیک را به سایت های دیگر هدایت نمی کنند. به عنوان مثال، دوست دارید یک ویدیو را در یوتیوب آپلود کنید و لینک سایت خود را در توضیحات قرار دهید. اگر در تلاش برای افزایش دسترسی خود هستید، این می تواند ایده خوبی باشد. اما از نظر سئو، موتورهای جستجو ابتدا بر روی ویدیوهای یوتیوب تمرکز می کنند تا سایت شما. همچنین، ممکن است ایده خوبی باشد که برای هر ویدیو یک صفحه جدید ایجاد کنید. همانطور که گوگل می گوید؛ فهرست بندی آسان
  3. ایجاد محتوای تعاملی در سئو ویدیو: نظر شما در مورد افزودن عناصر تعاملی لازم به ویدیوهای خود برای جذب بیننده چیست؟ محتوای واقعی، حاشیه یا عنوان. راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید یک ویدیو را جذاب تر و تعاملی تر کنید و توجه کاربر را به خود جلب کنید. حتی می توانید ویدیو را به کلیپ های کوتاه تقسیم کنید و به بینندگان خود اجازه دهید هر قسمتی را که انتخاب می کنند انتخاب کنند. این یک استراتژی است که در اکثر کمپین های موفق اجرا شده است.
  4. ایجاد ابرداده (فراداده) مربوط: ویدیوی شما باید جزئیات لازم را برای کمک به موتورهای جستجو ایندکس کند و با توجه به گوگل، عنوان، توضیحات و غیره را ارائه کند. بند انگشتی (تصاویر بندانگشتی توضیح دهنده ویدیو) مهمترین مؤلفه های اطلاعاتی هستند. فراداده جزئیات بیشتری در مورد عنوان، توضیحات، طول ویدیو و نام فایل ارائه می دهد. عنوان ویدیو باید کوتاه و مختصر باشد، در حالی که توضیحات می تواند حاوی جزئیات و کلمات کلیدی بیشتری باشد. همه اینها واقعاً به بهبود رتبه محتوای شما کمک می کند. همچنین، باید مطمئن شوید که نام فایل ویدیویی شما مرتبط است. به جای اسم مشترک مانند “video15.mph”شما باید در نامگذاری فایل خود دقت کنید تا محتوای خود را برای موتورهای جستجو توصیف کنید.
  5. بهینه سازی کلمات کلیدی در VideoSEO: علاوه بر مکان‌های مختلفی که در آن محتوا ایجاد کرده‌ایم، VideoSEO همچنین دارای تست و انتخاب کلمات کلیدی است. این می تواند به شما کمک کند مرتبط ترین محتوا را برای مخاطبان هدف خود پیدا کنید. در این مرحله، از خود بپرسید که آیا کلمه یا اصطلاح خاصی وجود دارد که ممکن است نتایج بهتری به همراه داشته باشد. بهترین کلمه برای توصیف ویدیوی شما چیست؟ به راحتی با کلمات کلیدی مختلف آزمایش کنید و خیلی سخت گیر نباشید. همیشه به یاد داشته باشید که یک توصیف مناسب و خلاقانه داشته باشید. اما محتوای خوانا و واضح هم به مخاطبان و هم به موتورهای جستجو کمک می کند.
  6. تمرکز بر انتخاب بند انگشتی، تصویر کوچک یک ویدیو یکی از اولین چیزهایی است که کاربران متوجه آن می شوند و تاثیر زیادی در تصمیم آنها برای کلیک کردن بر روی ویدیو دارد. در واقع این نکته یکی از جزئیات مهم است بازاریابی ویدیویی این موضوع در بخش انتشار ویدیوها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

تصویر بند انگشتی (بند انگشتی) گفته می‌شود که ریز عکس‌ها از یک تصویر اصلی یا فریم یک ویدیو ایجاد می‌شوند و معمولاً به کاربر کمک می‌کنند محتوای بصری مورد نظر خود را از بین چندین تصویر و ویدیو پیدا کند. به معنای واقعی کلمه بند انگشتی به معنای ناخن نیز می باشد،

نوشته محسن نبویک

سایت http://www.tikzoom.com

سرویس پاکسازی کدهای مخرب از سایت های ویروسی و هک شده

میانگین امتیاز 5 5. از جانب

از مجموع 2 رای