Cornerstone Content چیست و چگونه می توان آن را پیاده سازی کرد؟

Cornerstone Content چیست و چگونه می توان آن را پیاده سازی کرد؟

محتوای پایه محتوا یا محتوای سنگ بنا (محتوای شاخص) در واقع از مقالات اصلی سایت شما تشکیل شده است که در نسخه جدید افزونه Yoast SEO premium می توان از آن به عنوان پایه و اساس سایت نام برد. اپلیکیشنی به نام مقالات بنیاد. مطالب اضافه شده است و در این مقاله در مورد این امکان جدید برای شما توضیح خواهم داد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

متریال سنگ بنا چیست؟

در این مقاله می خواهم هر آنچه را که باید در مورد Cornerstone Content (محتوای ویژه) یا Content Foundation بدانید را به شما آموزش دهم. در این مقاله در نهایت می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • محتوای بنیادی یا محتوای سنگ بنا (محتوای ویژه) چیست؟
  • چرا برای سئو مهم است؟
  • چگونه می توانیم چنین محتوایی تولید کنیم؟
  • چگونه باید از پست ها به محتوای سایت Cornerstone لینک دهیم؟

متریال سنگ بنا چیست؟

مقالات Cornerstone (محتوای فهرست) مهمترین مقالات در وب سایت شما هستند، سنگ بنای آن شامل صفحات و پست هایی است که می خواهید با آنها بالاترین رتبه را در موتورهای جستجو کسب کنید. محتوای سنگ بنا محتوای جامع و کاملی در مورد معرفی کسب و کار یا خدمات شما است.

محتوای سنگ بنا (محتوای فهرست) یا پایه محتوا مقاله اصلی سایت است که موضوعات مرتبط با فعالیت سایت را پوشش می دهد، به طوری که گوگل از آن به عنوان چیزی برای تعیین محور اصلی فعالیت سایت استفاده می کند، البته این روش یکی است. از تکنیک های سئو محتوا … به طور کلی موضوعی که بسیار تکان دهنده بود این است که اگر سایت شما صفحات زیادی را در نتایج برای یک کلمه کلیدی نمایش دهد، گوگل به سرعت شما را می شناسد و شما را از نتایج به دست می دهد یا منتقل می کند.

با ایجاد سنگ های گوشه این موضوع کاملا حل می شود و سایت شما تنها یک صفحه برای نمایش در گوگل دارد.

استراتژی پیشنهادی: 10 کلمه کلیدی برای کسب و کار خود را از Google Search Console یا Google Keyword Planner انتخاب کنید و برای هر کدام یک برگه یا مقاله ایجاد کنید.

چه مقالاتی اساس محتوا هستند؟

محتوای اصلی (محتوای ویژه) باید با دقت انتخاب شود، 4 یا 4 صفحه ای را انتخاب کنید که می خواهید بازدیدکنندگان شما در اولین بازدید از وب سایت شما ببینند، این مقالات سنگ بنا (محتوای نمایه شده) سایت ساختن شما خواهند بود.

کدام مقاله برای شما مهم است؟

کدام مقالات کامل ترین و معتبرترین در سایت شما هستند؟ کدام مقاله ها کاربران را جذب می کنند؟ آنها را برای محتوای سنگ بنا انتخاب کنید. همچنین باید برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، محتوای سنگ بنا (محتوای نمایه شده) بنویسید.

امکان جدید افزونه Yoast SEO برای تولید محتوای سنگ بنا (محتوای رمزگذاری)

در آخرین نسخه افزونه Yoast SEO به کاربر این امکان داده می شود که مقالات را به عنوان محتوای سنگ بنا (محتوای فهرست) علامت گذاری کند.

علامت گذاری محتوای سنگ بنا (محتوای نمایه شده) به این معنی است که می توانید لیستی از آنها را در نمای کلی پست خود مشاهده کنید و با این کار می توانید به راحتی روی بهبود آنها کار کنید و مهمتر از همه مقالات Yoast SEO Premium در محتوای ابزار پیشنهاد پیوند که به عنوان سنگ بنا علامت گذاری می کنید. اولویت بیشتری خواهد داشت، بنابراین فراموش نکنید که به بهترین مقالات خود در مورد یک موضوع خاص پیوند دهید. همانطور که وب سایت شما رشد می کند، به محتوای پایه (سنگ پایه) بیشتری در سایت خود نیاز خواهید داشت و همچنین برای موضوعات بیشتری محتوا می نویسید، بنابراین حتماً محتوای سنگ بنا (محتوای فهرست) را به طور جداگانه برای هر موضوع خاص انتخاب کنید.

چرا سنگ بنای محتوا برای سئو بسیار مهم است؟

محتوای سنگ بنا نقشی حیاتی در هر استراتژی سئو دارد. رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی بسیار جستجو شده می تواند دشوار باشد، اما یک محتوای پایه (سنگ بنا) می تواند به شما کمک کند برای کلمات کلیدی بسیار جستجو شده و رقابتی رتبه بهتری کسب کنید. اگر مقالات زیادی در مورد موضوعات مشابه می نویسید، باید به گوگل بگویید که کدام مقالات مهم ترین هستند. اگر این کار را نکنید، برای یک مکان در جستجو با تمام محتوای خود رقابت خواهید کرد. قرار دادن لینک‌های داخلی مناسب بین پست‌هایتان به گوگل این امکان را می‌دهد که بفهمد کدام یک از مقالات شما مهم‌تر هستند.

ساختار پیوند

مقالات محتوایی سنگ بنا (محتوای ویژه) باید در بالای هرم سایت شما قرار گیرند. در حالت ایده آل، مردم باید بتوانند مستقیماً از صفحه اصلی شما به محتوای بنیاد شما دسترسی داشته باشند. همچنین، تمام پست های مشابه شما در یک موضوع خاص باید دارای پیوندی به محتوای سنگ بنای شما باشد. همانطور که سایت شما رشد می کند، تعداد پست های وبلاگ جدید در مورد آن موضوع را افزایش دهید که جنبه های مختلف آن موضوع را بررسی می کند و در هر پست به مقاله اصلی پیوند می دهد. این باعث می شود که محتوای سنگ بنای شما (محتوای فهرست) در جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشد. ،

به عنوان مثال، من چندین پست مختلف در مورد کپی رایتینگ و سئو می نویسم که هر یک به جنبه های مختلف کپی رایتینگ و سئو می پردازد. سنگ بنای این موضوع، راهنمای کامل سئو کپی‌رایتینگ است و هر زمان که پست جدیدی در مورد کپی‌رایتینگ سئو بنویسم، پیوندی به این مقاله اضافه می‌کنم.

بهینه سازی محتوا با افزونه Yoast SEO

افزونه سئو Yoast SEO در آخرین نسخه خود ابزار جدیدی را معرفی کرده است که به شما کمک می کند تا محتوای سنگ گوشه (محتوای شاخص) را بهینه کنید، از ویژگی های این ابزار می توان به شمارنده لینک های متنی، محتوای سنگ گوشه شامل تجزیه و تحلیل (محتوای فهرست)) نیز اشاره کرد. ، در صورت استفاده از نسخه پریمیوم این افزونه نکاتی در مورد ساخت لینک های داخلی به شما داده می شود. با کمک افزونه Yoast SEO، محتوای سنگ بنای شما (محتوای شاخص) از اولویت و برتری بیشتری نسبت به سایر مطالب ارسال شده شما برخوردار خواهد بود.

شمارنده پیوند متنی

با افزونه Yoast SEO، می‌توانید محتوای سنگ بنای خود (محتوای فهرست) را در بررسی پست فیلتر کنید تا ببینید یک پست به چند لینک داخلی اشاره می‌کند و همچنین چند پست پیوند داده شده است. شمارشگر پیوند متنی بسیار مفید و کاربردی است زیرا در یک نگاه می توانید ببینید که آیا محتوای سنگ بنای شما دارای لینک های کافی از سایر پست های مرتبط است یا خیر.

تحلیل محتوا

اگر قصد دارید محتوای سنگ بنای خود (محتوای فهرست) را توسعه دهید، باید تحلیل خاصی برای آن انجام دهید. محتوای معروف به سنگ بنا (محتوای شاخص) از نظر سئو و خوانایی در تحلیل محتوا با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد، اگر می خواهید مقاله طولانی باشد باید توجه و نظر خواننده را جلب کنید. پست.

نکاتی برای پیوندهای داخلی

افزونه Yoast SEO Premium SEO دارای قابلیت لینک سازی داخلی است. این ویژگی آنچه نوشته‌اید و پرتکرارترین کلمات در متن شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص کند کدام مقاله‌ها مرتبط هستند و به کدام‌ها باید پیوند دهید. محتوای سنگ بنا (محتوای شاخص) در محاسبه قیمت پیشنهادی لینک داخلی ما جداگانه است زیرا مهم تر و ارزشمندتر هستند. برای اهمیت دادن بیشتر به این مقالات، آنها را در بالای لیست پیشنهادات لینک داخلی قرار می دهیم. این باعث می شود که شما به راحتی به مقالات خاص خود پیوند دهید، اگرچه این ویژگی برای برخی از زبان ها موجود است، اما فارسی شیرین یکی از آنها نیست.

متن در صفحات محتوای سنگ بنا یا سنگ بنا (محتوای فهرست)

محتوای سنگ بنا (محتوای فهرست) همیشه باید در برگه هایی با متن باشد، چه وبلاگ باشد یا یک پست از یک برگه. اما هر چیزی که انتخاب می کنید، باید هر از چند گاهی آنها را به روز کنید. مقالات سنگ بنا (محتوای فهرست) باید توصیفی و آموزنده باشند، و شما باید برای رقابتی ترین کلمات کلیدی رتبه بالایی داشته باشید.

محتوای سنگ بنا (محتوای کلیدی) معمولاً محتوای طولانی تری است که همه چیز مهم در مورد یک موضوع خاص را پوشش می دهد. این واقعا مهارت های نوشتاری شما را به چالش می کشد. خواندن مطالب طولانی معمولا سخت است، به خصوص در یک صفحه، بنابراین مطمئن شوید که از سرفصل ها و سرفصل های مناسب برای سهولت خواندن استفاده می کنید. یک تصویر برجسته در ابتدای متن سنگ بنا (محتوای ویژه) نیز ایده خوبی است.

5 مرحله برای مصالح سنگی عالی

در حالت ایده‌آل، شما باید در مورد کلمات کلیدی که بسیار رقابتی هستند و می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، تحقیق کنید، که به شما کمک می‌کند محتوایی عالی، طولانی، آموزنده و جذاب ایجاد کنید. اما اگر وقت کافی نداشته باشید چه؟ و اگر قبلا چندین مقاله نوشته اید چه باید بکنید؟ برای داشتن متریال سنگ بنای مناسب، این پنج مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: به کلمات کلیدی خود فکر کنید.

شما باید کلمات کلیدی مهمی را که می خواهید در رتبه بندی رقابت کنید تعیین کنید. محتوای سنگ بنای شما باید برای کلمات کلیدی “هسته ای” یا رقابتی بهینه شود، بنابراین مطمئن شوید که جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام می دهید.

مرحله 2: بهترین پست را انتخاب کنید.

صفحات و پست هایی را انتخاب کنید که برای کلمات کلیدی مهم بهینه شده اند. کدام پست را در وب سایت خود بیشتر دوست دارید؟ از این پس، آن پست یا صفحه سنگ بنای شما خواهد بود!

مرحله 3: دوباره آن را بنویسید.

مقاله سنگ بنای خود را بازنویسی کنید. آن را افسانه و جذاب و سفارشی کنید. مقاله پایه محتوا را گسترش دهید و مطمئن شوید که کاملاً به روز است. و فراموش نکنید که هر از چند گاهی این مقاله را بازنویسی و گسترش دهید.

مرحله 4: پست های دیگر خود را در موقعیت های مختلف بهینه کنید.

علاوه بر مقاله اصلی خود، باید سایر پست های وبلاگ خود را با همان موضوع کلیدواژه های “اصلی” که در محتوای سنگ بنای شما هستند بهینه کنید.

مرحله 5: مقالات قبلی خود را با مقالات اول پیوند دهید.

شما باید به گوگل بگویید که محتوای سنگ بنای شما مهمترین مقاله در سایت شما است. فراموش نکنید که در پایان همه مقالات به محتوای سنگ بنای خود پیوند دهید!

در زندگی واقعی، ممکن است زمان برای ساختن چنین ساختار پیچیده ای نداشته باشید. با این حال، نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع خاص اغلب منجر به الهام گرفتن برای نوشتن یک مقاله در همان موضوع می شود. بنابراین باید سعی کنید برای کلمات کلیدی کمی متفاوت به پست دیگری پیوند دهید. هر بار که پستی می نویسید، باید به پست های مشابهی که نوشته اید لینک دهید. آیا قبلاً مقاله مهمی در مورد هر موضوعی نوشته اید؟ حتی اگر هنوز کاملا درست نیست؟ اگر از Yoast SEO Premium استفاده می کنید، از ابزارهای پیوند داخلی آن استفاده کنید.

همچنین مطمئن شوید که ساختار پیوند مناسب را تنظیم کرده اید. زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و در واقع می تواند مهم ترین مقاله شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر قرار دهد. به تمام پست هایی که قبلاً در مورد موضوعی مشابه نوشته اید نگاهی بیندازید و به همه مقالات مرتبط خود پیوند اضافه کنید. می‌توانید از Yoast SEO Text Link Counter استفاده کنید تا مرتباً بررسی کنید که آیا پیوندهای داخلی کافی برای مقالات مهم خود دارید یا خیر.

محتوای Cornerstone به شما امکان می‌دهد مقالات جامع و کامل را از جزء (پست) تا کل (محتوای اصلی) خوشه‌بندی و هرمی کنید و در نتیجه مقالات مرتبط با یک موضوع را خلاصه و سفارش دهید. محتوای سنگ بنای شما به یک محتوای کامل و جامع در مورد یک موضوع خاص تبدیل می شود که تمام جنبه های آن موضوع را پوشش می دهید و وقتی کاربر محتوای گوشه شما را مشاهده می کند، تمام نیازهای او در مورد آن موضوع برآورده می شود. همچنین محتوای سنگ گوشه می تواند از اعتبار بالایی برخوردار باشد و با کمک محتوای سنگ گوشه می توانید بهترین رتبه را در رقابتی ترین کلمات کلیدی در موتور جستجو کسب کنید.

ما معتقدیم که پیشنهادات و انتقادات شما می تواند ما را در ایجاد محتوای عالی و کامل یاری کند پس در این صورت اگر نظر و ایده خاصی در رابطه با موضوع فوق دارید با ثبت نظر ما را در جریان بگذارید.حتما بگویید در باره.

میانگین امتیاز 5 از 5

از مجموع 1 رای